niedziela, 3 października 2010

Such a wonderful life :)


Hoi! Hoe gaat het? :)

Achh Holandia. Kraj który coraz bardziej zaczyna mi sie podobac i do tego juz na pewno na zawsze zachowa miejsce w moim sercu :) Jak ja sie cieszę, że tu przyjechałam. Że wybrałam własnie tą rodzinkę. Och jest CUDNIE :):):)
Dziś po prostu, z powodu tego że mi tak fajnie i serce się cieszy i dusza to łzy w oczach sie zaszkliły. Jednak to były łzy szczęścia :) Oby to uczucie, oby ta fascynacja, oby ta radość trwała wiecznie :) Oby tak dalej!! :) <wielkie wielkie HIPFRO> :*:*:* ;) Baś Ty wiesz :*

Dziś wstałam sobie o 9 :) Poszłam wziąść prysznic, a pod prysznicem co? Kikker xD Czyli mala czarna żabka mi skacze. Oczywiście ja mała panika bo nie wiem co to za żabka, ale przecież Frogo z frogiem się dogada co nie? ;> hehe  No i tak chciałam ja wygonić spod prysznica, że mi skubana do dziury w ścianie weszła (ktorej nigdy wczesniej nie widzialam) no i tam sobie kikker siedzi ;)

Po prysznicu poszłam zjeść śniadanko, następnie poszłam wymienić królikom sianko, jedzenie itd. Potem pomogłam Ellen a nastepnie poszłam na 1,5 godzinny spacer nad wybrzeze czy zatoke, dalej nie wiem jak to nazwać hehe Tak więc pozostanie seaside xD ;)

Pogoda dziś jest genialna. Słonko, czyste niebo, do tego ciepły wiaterek. Nic tylko siedzieć na zewnątrz w promieniach słońca z bryzą morską we włosach ^^ Ochh cudnie ;)
Posiedziałam nad wybrzeżem gdzieś z 20 minut, bo Tos , pies zaczął się nudzić ^^. Ale warto było, zobaczyć to piękne morze w świetle słonca i te łódki po nim pływajace :)





Czy wyobrażacie sobie iśc po ulicy w Polsce i mówić do obcych ludzi "Dzień dobry", czy tam "cześć" i żeby nie popatrzyli na Ciebie jak na dziwaka? Tu jest normalne. Idziesz, wszyscy się pozdrawiaja bez znaczenia czy jesteście przyjaciółmi, znajomymi czy po prostu pierwszy raz i prawdopodobnie ostatni mijacie się na ulicy. Tu to jest naturalne i takie przyjemne. Gdy widzisz te uśmiechy na twarzach innych ludzi, ale te prawdziwe uśmiechy, nie sztuczne. Tym bardziej człowiekowi chce się żyć :)

Dzisiejszy dzień jest chyba jednym z lepszych jakiekiedykolwiek miałam :) Piszę tego posta w nadzieji, że chociaż w ten sposób będe mogła się z Wami moją radością podzielic :* :)

Jutro jadę pierwszy raz na kurs. Ciekawa jestem jak to bedzie. Droge juz znam, chociaż w piątek żeby się tam dostać na interview nie było tak prosto. O matko ile przekleństw z mojej buzi wyleciało, to pewnie nie dałoby się zliczyć hehe Ale grunt, że dojechałam, że załatwiłam. Fakt piatek 01, był dla mnie jak dla niektórych piątek 13stego, ale co za nami to za nami ;)
Oby jutro było fajnie, bo ja bedę w grupie jedyna która zaczyna od prawdziwych podstaw, bo reszta ludzi które będą tam uczęszczać to ludzie już  tu od dłuższego czasu mieszkające i pracujące. Ale nie ważne, grunt żeby był fajny nauczyciel bądź nauczycielka i ludzie w grupie a wtedy na pewno będzie fajnie :)

Ooo właśnie przypomnialam sobie. W ostatniej notce popełniłam błąd, królik nie nazywa się Lulu tylko Lola :)


Lola :)


Charlie :)

Wczoraj miałam babysitting cały dzień i wieczorem byłam totalnie wyczerpana hehe Ale i tak siłe na oglądnięcie Housa i Supernatural znalazłam ^^

Dzisiaj też będę mieć z 2/3 h w wieczorkiem bo hości idą na kolacje do przyjaciółki Ellen :)

Ok to by było tyle na dziś ^^

USIA JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGOOOOO NAJLEPSZEGOOOO :*:**
od jutra znów na dietke przechodze buheheh tak więc mam nadzieje, że zakładu jednak nie przegram ;) oby nie ^^ hehe :*:*:*

BUZIACZKI DLA WAS KOCHANI :*:*:*
Jak zawsze pipole z NS, Chełmca i WTZ/Kraków ^^ ;) hehe KOCHAM WAS :*:*:*

:):):):):):):):):):):):):):)

btw czujecie bluesa kupiłam sobie ostatnio dwie płytki cd Sade i Faithless, za jedyne 8 Euro :) jeee jeee :) Z Holandii na przywoże na pewno dużą ilość cd xD hehe Bo tu to jest taniocha ^^

Marzenko mam nadzieje, że wszystko już wyjaśnione :*:* I będzie dobrze :* I mam nadzieje, że w następny weekend uda nam się spotkać :)

2 komentarze:

  1. supeeeeer kochanie:) Doładowałam konto eski beda bede pisac ;D o gg wyproboje hehe ;*
    super ze jestes szczesliwa powodzenia na kursie i dziekuje za zyczonka, a Usi kupisz jakas plytke :> ;D:D:D:D:D
    Kocham Cię ;*

    Usia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejjjjjjjj :) znów powiało optymizmem, z czego bardzo się cieszę, i nawet jest :D Zazdroszczę Ci tych widokow, tego klimatu achhh... Jak ja bym chciała sobie tup tup na spacer w miejsce z Twoich zdjęć ;)
    Buziorki :*

    Basia

    OdpowiedzUsuń