środa, 15 września 2010

Oby tak dalej

Po pierwsze dziekuje za odwiedziny i komantarze :) Wiem, ze niektorzy mieli problemy z ich wystawieniem, ale juz wszystko dobrze dziala :) ( nie żebym tu chciała dużo komentarzy czy coś ale no wiecie, no hehehe :))
Co do chińszczyzny Kasiu to byla bardzoooo smaczna, chociaz myślalam że to będzie coś innego, ale i tak milo ze strony hostów, że specjalnie zamówili chińszczyznę dla mnie i dotrzymali obietnicy :)

Od wczoraj mieszka ze mna w chatce była au pair hostów, znaczy nie była przed, przed ostatnia :p Przyjechała ich odwiedzić i znajomych których tu poznała na 1,5 tyg tak więc czuję się troszkę bezpieczniej w chatce i ostatnia noc była chyba jedna z lepiej przespanych tutaj :)
To niesamowite jak dobry kontakt maja dalej rodzina i była au pair. Mam nadzieję, że w moim przypadku też tak będzie :)
Miriam jest naprawdę miłą osobą. Podziwiam ja za to, że bez kursu sama w pół roku co tu była nauczyła się na prawdę super mówić po holendersku.
Ellen ma jutro zadzwonić i zapytać o kurs i o zajecia siatkówki tak więc zobaczymy jak to będzie :) Oby dobrze :)

Dziś dzień był troszkę męczący chociaż zaczął się bardzo miło bo rozmowa z moimi kochanymi pipolami :) Mamitką, Karolką i Dawidkiem i przez chwilę z Jutką :) Ach to zawsze poprawia humor, a chociaż mój humor jest OK to tylko jeszcze bardziej go polepszył :)
Dzień był meczący bo była 4 dzieci. Rosalie i Lukas dziś mieli dzień z tata ale wszyscy razem siedzieliśmy i bawiliśmy co bylo na pawdę miłe :) Najgorsze było jak musiały już iść i widok jak wyraz twarzy Rosalie zmienia się pod wpływem słów "Rosalie, you have to go now". Och aż się serce kraje jak sie widzi coś takiego :(
Oby w tym tygodniu wszystko się wyjaśniło i jak najszybciej dwójka znów w domku zamieszkała bo i rodzinka hostów za nimi tęskni jak i ja, bo to są na prawdę cudne dzieci :)

Powiem Wam, że miałam małe obawy gdy wczoraj zobaczyłam jak Jeroen zareagował na Miriam. Bo gdy tylko przyjechała było " Gdzie Miriam?" i bałam sie że po prostu nie będzie już chciał wiecie przebywać ze mną i tylko z nią bo nie żebym była zazdrosna. Nie to nie o to chodzi. Tylko wtedy byłyby problemy np z przebraniem go czy kapiela, bo przeciez to należy do moich obowiązków nie jej, ona jest tu na wakacjach. Ale na szczęście Miriam jest na prawdę miła i pomocna tak więc było OK :):)
I dziś mnie zdziwiło jak Ellen mi powiedziała, że jak poszłam na chwilkę do swojej chatki, że Jeroen o mnie pytał :)
Cieszę się że złapałam z dzieciakami taki dobry kontakt :) Chociaż wiadomo z czasem może sie im odwidzieć, ale oby nie :)
Ostatnio dostalam tyle komplementów od Ellen, że jako iż nie umiem przyjmować komplementów to oczywiście moja twarz zalała sie purpurą hehe Ale na prawde miło usłyszeć że jest się w czymś dobrym i że ktoś jest z ciebie zadowolony :)

Prawdopodobnie do domku przyjadę bądź przylece w 2011 roku bo niestety bilety na okres świateczny są bardzooo drogie a chcę zobaczyć nowego członka rodzinki - Kubusia- już kochanego przeze mnie całym sercem :):):) Ciocia już się nie może doczekać aż Cię zobaczy :):) Oczywiście nie tylko Kubusia:) Wszystkich moich kochanych Ludzi :* Ochh I love my people :):):):) :*

Co jeszcze hmm...U nas znów pada i zapowiadali na noc silne wiatry do 100 km/h tak więc będzie wiało w pokoju xD Ale jakoś dam rady :)

To chyba tyle na teraz :)
3majcie się cieplutko :*
People from NS and Chełmiec Town and WTZ town :*:*:*:*
Lov U :*:*
I pozdrowienia dla wszystkich co czytaja bloga , jesli tacy sa :*:*
Paulina 3mam kciuki za jutrzejsza rozmowe z hostką :) Będzie dobrze :):)

4 komentarze:

  1. super super kochanie ;**** tak dalej :*
    Usia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elllo :*** Żużulinuś kochana kurde ja też jestem z Ciebie baaaaardzo dumna!!!:* ale dopiero w 2011?? To Twoje urodzinki bez Ciebie?? to sylwek beż Ciebie? to święta bez Ciebie??:( nooo ale w styczniu się widzimy!!:P:):): buzial ;**
    KAŚ

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam i wydaje mi się, ze jestesmy w dwóch różnych światach, jakoś mi tak daleko do Ciebie :(
    Cieszę się, że tak ładnie sobie radzisz, - z resztą - nie mogloby byc inaczej ^^
    Mieszkanka Chełmca mocno Cie tuli i przekazuje pozytywną energię *-(,'')-*

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, trafiłam na Twojego bloga przez forum aupair też jestem (raczej byłam) au pair summer i też jestem z Chełmca :D!!! niewiarygodne jaki świat jest mały :)
    Powodzenia
    Kasia

    OdpowiedzUsuń